lay here and chew

Idag efter seminariet (somnade sittandes under rasten!) gick jag till Systra Mi, så åkte vi in till centrum :) Shoppade lite och fikade på Espresso House :) Super mysigt! Min hy är ju som jag sa i morses ganska jobbig. Fick nu tips från både mamma och Sofia om att det antagligen är kylan och den torra luften som spökar :) thihi, tack så mycket för det. Hade faktiskt förträngt detta fenomen, fick lite panik här hemma när jag försökte tänka ut varför den gör så här. Det slutade med att jag smetade olivolja i ansiktet innan jag la mig ;) hehe^^
Men så slog det mig att på Apoteket finns ju Apoliva, som är framtaget med tanke på Skandinaviska klimat ;) SÅ det bidde en sån här ask med produkter för Skandinavisk hud :) Hoppas det hjälper!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0