it's ok

Förstår verkligen inte hur jag kan vara så här hungrig hela tiden. Känns som att jag äter hela tiden, jävligt irriterande! När jag är hungrig är jag för frustrerad för att laga mat egentligen :p Så då lagar man liksom bara för just nu, men jag behöver ju mat till skolan och sånt med. Så idag kände jag mig ruskigt duktig och ställde mig och gjorde chili sin carne ;) Alltså chili con carne utan kött, hihi... Blev GUDOMLIGT gott! Så nu ska jag avnjuta en tallrik :) och lägga resten i matlådor.
PS. Eftersom alla skriver om snöchocken de fått, kan jag ju lugna er med att säga att det kommit lite snö här med... Eller snö förrresten, är inte säker på vad det är. :question: mer en blandning mellan snö, hagel och frost. Men det är kallt och blåser, och det ska snöa imorgon. Längtar till nästa helg då jag ska köpa vinterskor! Rejäla med mönster i sulan, så jag inte ramlar och bryter benen :o

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0