children of the grave

Hoj Hoj
I lördags på Halloweenfesten, så fick jag värsta ont i lårmusklerna. Bara på framsidan av låren, och båda två samtidigt. Knepigt tycker jag. Det bara slog till liksom. Sen försvann det och kom tillbaka när vi gick och la oss. Hela dagen igår var låren stenhårda på framsidan och gjorde ont! Idag är de inte hårda, men lite ömma och nu hittar jag flera blåmärken på dem :question: vad i helvete har hänt?! haha, lite läskigt tycker jag att det är... :p Men det vart ju trots allt Halloween ;)

Här kommer fler bilder från festen :)
Kan ju lätt säga att min outfit kommer repeteras igen på någon Halloweenfest i framtiden :) Av mig och människor all over the world som inspirerats av dessa bilder ;) hihi^^

Kommentarer
Karin säger

Ska han på bild tre vara Edward så var det jävligt klockrent..men annars fattar jag inte..



Förresten, man sitter inte på youtube och hittar/letar saker..Sakerna bara kommer till en på annat vis och sen när man vill ha dem så kan man alltid lite på att de finns på youtube ;P

2010-11-02 @ 13:09:59
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Jenny^^ säger

Damn, scary pics hihi

Ser ut som ni hade kul iaf :)

2010-11-02 @ 13:37:54
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0