Världens bästa farbror

Jag har världens bästa farbror :) Han installerade min stereo, som sen gick lite bajs... Han sa bara kom hit så fixar jag det! :) Awesome! Så igår åkte jag till Anti (min farbror heter det ;) ) och så på typ 10 minuter en kvart hade jag en ny stereo med AUX uttag som fungerar ;)
Anti smsade mig förut idag och undrade hur den fungerade :) När jag sa att den fungerade perfekt och att biten han monterat dit extra fortfarande satt kvar skrev han "Kanon, då är även jag nöjd!"
Som sagt världens bästa farbror :D

Kommentarer
sofia säger

haha, jag dör snart på din blogg... vad är det för fel på den? jag får bara upp en massa error hela tiden och det känns som ett mirakel om du får denna kommentar som fö övrigt skulle vart till inlägget innan men det var bara error. Du missar i alla fall en massa trevliga positiva kommentarer (eftersom jag ger upp efter typ fem försök)... älskar din blogg i alla fall och snart är det sommar och då ses vi live istället. Puss

2010-05-06 @ 22:42:27
URL: http://stellaire.blogg.se/
sofia säger

haha, det gick jag... Jag ser ljuset :)

2010-05-06 @ 22:43:11
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0