Utgång :)

Hej, hej alla glada :)
We went patying igår :) Vi åkte ut till Raquél först, då berättar hon att de tänkt dra ut sen, vilket jag inte tänkt på eftersom jag körde bilen dit ut! Fatma och jag åkte tillbaka till lägenheten och bytte om (behövde andra skor att dansa i) och sedan tillbaka ut till Raquél där vi även ställde bilen på deras parkering :p
Vi lyckades få med oss ett litet glatt gäng ut ändå :) Först till Frimis, men det vart så lång kö och vi ville dansa :D Så vi drog till Satin och skakade loss lite, även om det inte var my kind of music :p När allt stängde drog vi till McDonald's och sen åkte alla hem i sina bussar och jag och Fatma fick gå hem eftersom vår buss inte gick mer!!! Så när vi kom hem dog jag i sängen av utmattning...
Idag har jag inte gjort mer än att självklart ringa mamma och prata lite och önska henne en trevlig mors-dag! Sen åkte vi buss (i sju evigheter) ut till Brickebacken där Raquél bor och hämtade min bil :) Nu har vi ätit middag och tittade på Gossip Girl och svurit åt tv4 för att de först flyttat Glee till en annan dag och tid och sen idag tagit bort den från agendan!!! WTF?! Vi som sett fram emot att se och så är det TRAVET! TRAVET, really?!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0