Upphittad Mando :D

Jag har problem med arbetsförmedlingen för tillfället, men jag har mailat dem (som de ville att jag skulle göra) och jag hoppas att min handläggare kontaktar mig imorgon, så att allt löser sig :) Thank God for Hemtjänsten Alingsås alltså! Utan dem hade jag inte fått pengar denna månaden :( Så det är ju bra :)
När jag småstädade igår kväll så hittade jag min försvunna Mando Diao skiva :D Blev så jävla glad! Har laddat in den nu i både dator och iPod :) (ja, jag har efter nästan 1 år kopplat in iPoden till min MacBook)
Eftersom jag är puckad och trodde att min moster fyller år 26e maj och inte 20e som hon gör (vet inte vart jag fick det datumet ifrån) , så imorgon/senare idag blir det en tripp efter grattiskort ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0