Tjenixen alla söta! Jag tog som ni mär...

Tjenixen alla söta! Jag tog som ni märkt en bloggledig dag igår. Vaknade av sms från syster om att hon skulle komma hem en dag tidigare än planerat... Så jag hann inte riktigt med någonting igår:p Packade ihop mina saker lite fort och begav mig till världens bästa Bobe! Jag behövde verkligen den boosten av glädje:) Som vanligt slutade kvällen med två utslagna människor ihop slingrade framför en film;) Bobessica i ett nötskal! Haha, är nu hemma hos Bobe och inväntar hans hemkomst från jobbet... Kan ju erkänna att tiden går ganska långsamt:( Jag tror jag ska joina Mirre i soffan nu :) Puss på er alla!


Kommentarer
Bobe säger

haha =) du e bra söt du! Joina Mirre i soffan :P hahaha

2010-05-05 @ 18:30:49
Bobe säger

haha =) du e bra söt du! Joina Mirre i soffan :P hahaha

2010-05-05 @ 18:31:04
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0