Tisdag

Jag måste säga att jag tycker det är riktigt roligt att komma in på bloggen och titta på en stigande statistik! :D Hur coolt är inte det liksom? :D Tack alla ni som läser! Det värmer att se :) Så fortsätt med det ;)
Inatt har jag legat och drömt om Lady Gaga's Paparazzi :o Varför då? Legat och nynnat HELA natten! Även när jag sovit djupt har jag drömt om att jag nynnat.... Undrar om denna dröm har någon djupare betydelse eller om jag bara är störd? ;) haha :)
Fatma kör med slavpiskan här och beordrar mig att skriva mer i boken, hennes argument är så fint tycker jag "För jag vill ju läsa ju!" hihi^^ Det är ju bra det eftersom boken då bara måste vara bra ;) Jag borde ju faktiskt lyckas få ihop ett helt kapitel innan vi åker tillbaka till Trollhättan i början av juni, eller hur?

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0