ReCykla

När jag gick till tåget igår morse, så såg jag någonting roligt! En massa rosa cyklar på led :)
Jag frågade Annie om dem, men hon var lika ovetande som mig :p Så vi kollade upp detta när vi kom tillbaka. Man kan cykla via sms :)
ReCykla heter det och är en av City Trollhättans många projekt! Riktigt bra tycker jag :) Jag ska garanterat låna en i sommar bara för att ha gjort det :) Sen är det ju fina när de är ROSA :D
Alla cyklarna är gamla som folk inte längre vill ha, som de har rustat upp och målat ROSA!
För 10 kronor får du ha cykeln i 24h, det är billigare än buss ;)
Som ni ser på bilden har cyklarna olika namn :) Skitfiffigt ju!
Totalt är det 30 cyklar, utspridda på 4 stationer i Trollhättan :) Detta är så himlans bra alltså! Trollhättan är verkligen en miljöstad :) Love it!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0