Rättelse

Pratade med Bobe igår, han övertalade Fatma som sen övertalade mig att vi ska komma och hälsa på (därav den halvmobbade bilden, googlade Säffle och fick upp denna som jag otroligt nog faktiskt sett LIVE och har ett kort på i min mobil) ;) Rättare sagt så satt jag och mental-packade medan Fatma pratade med Bobe, men vi kan ju låtsas att hon övertalade mig ;) hihi^^
Jag fick också reda på att det är Bobe's egen hemnyckel jag har! :o haha, fick nästan lite dåligt samvete då... Men jag erbjöd mig ju att skicka nyckel dagen efter jag kom på att jag fått med den hem :p
Igår var jag och fikade med pappa :) Han skulle ha möte här i Örebro, så då kom han och hämtade upp mig ;) Sen satt vi på Espresso House (typiskt Annie att inte snyggingen jobbar här :( bara tjejer som jobbar här!) Så vi pratade lite om livet och sånt :) Och pappa ska skicka upp mig och bror till Boden i augusti :D

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0