Onödigt säger jag, jävligt ONÖDIGT!

Innan jag gick och la mig igår försökte jag uppdatera mitt Microsoft office paket. Förstår verkligen inte vad den inte fattar! Den säger att det inte finns den information som behövs för att uppdatera! Fuck off then! Ska leta fram skivorna hos pappa senare idag, då jävlar ska det fungera. Måste uppdatera för att kunna öppna filerna jag fick av min chef på ArvikaFestivalen. Det är i de dokumenten jag ska fylla i bokningslistorna! Nästan så jag ville kasta ut MacBooken genom fönstret, men jag gick och la mig istället ;)
Så när jag vaknade hade min externa hårddisk laddat över alla filer till den stationära datorn där nere hos mamma. Jag satte igång med att formatera om den, så den ska gå att använda både till Mac och PC. Så när det är klart och jag vill ladda tillbaka alla filer till hårddisken, ja då reagerar inte datorn på USB längre!!! Blir knäpp nu! :o Jag tänker fixa så mycket jag bara kan nu här hos mamma (ska ju till Karlstad imorgon för att fotograferas), tex måste jag packa och vänta på att min tvätt ska torka :) Sen ska jag fan åka till pappa och hämta hans tomma externa hårddisk och se om det funkar. Jag tänker att den fungerar ju bara på PC, då kanske datorn reagerar lite bättre, då kan jag lägga över allt på den och sen på min Mac och sen vidare till min hårddisk :) Fett komplicerat och onödigt!

Kommentarer
Blogg.se säger

test

2010-05-07 @ 14:18:40
URL: http://blogg.se
Annie säger

test

2010-05-08 @ 14:50:14
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0