OLW & SATC 2

Sen jag flyttade hit till Örebro har jag och Fatma bekantat oss med två mystroll Frans och Lars. Vi har alla fyra en förkärlek till Sex and the City serien, så varje fredag har vi Fredagsmys hemma hos mig och Fatma :) Vi bullar upp med både chips och popcorn. Medan vi blandar dipp brukar vi sjunga en flerstämmig version utav "Fredagsmys låten".
Det var vår gemensamma kärlek till SATC tjejerna som förde oss samman och kvällen innan den nya filmen Sex and the City 2 har premiär ska vi sitta hos Lars och titta på Sex and the City The Movie för att riktigt komma i stämning ;) Det är för att få dela glädjen och magin som premiärkvällen ger med mina SATC vänner, som jag tycker att jag ska vinna!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0