Nu så!

Jag har nu mailat studera.nu om denna orättvisa i mina meriter. Så jag hoppas att de kan hjälpa mig lite. Det är nämligen så att jag sökt in till 5 utbildningar, de som är placerade 1-3 söker jag in på mitt högskoleprov och mitt kompletterade betyg, medan jag söker in på mitt "vanliga" betyg, kompletterade betyg och högskoleprov till utbildningarna på 4-5 plats! Varför då?!
Nu ska jag och Fatma in till stan :) För jag har övertalat Fatma att hon behöver en sovmask ;) Hon vaknar ju tidigt hela tiden! Och vi tittade på sömnprogrammet som gick på Kunskapskanalen igår (missade inlägget om snarkning!) och då sa de att ögonen registrerar dagsljuset även om du blundar och då minskar melatoninnivån (hormon som gör dig trött) och då blir du pigg och vaknar...  Vi ska även till SF och köpa biljetter till Sex and the City 2 :) Jag vet att vi antagligen är lite sent ute, men vi vill ha biljetter till den tidigaste visningen som har 2 lediga platser :) Vill bara få se den innan jag ska tillbaka till Trollhättan för sommaren :)
Stort grattis till Raquél som blir hela 21 år idag ;) Grattis kramar till dig!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0