MEGASTORE

Till alla er som aldrig träffat mig IRL, så är det så här jag ser ut ;) mohahaha!!!
Nej, lite allvar nu alltså :) Jag och min partner in crime sitter på helspänn nu när den nya Elgiganten MEGASTORE ska öppna ute på Marieberg... Vi var därute idag vid 19:30, men kön var så lång att vi gick in till IKEA istället ;) Men vi åkte ut igen vid 22 efter "Grey's Anatomy" :P i hopp om att kön skulle vara mindre, men vi beslöt oss för att skita it eftersom det är kallt och vi inte vart riktigt förberedda för kylan :p
Vi hade ju dock inte fattat att det var ett jippo även vid den nya butiken (det är västa utförsäljningen i gamla butiken också) Så nu ska vi åka dit mitt i natten ;) 04:45 mer bestämt ;) Vi åkte förbi den nya butiken först men det var fan 1 km kö! Den orkar inte jag stå i!!! Så nu ska vi typ chilla tills kvart i 5 åka ut och testa vår lycka igen :)
Önska oss lycka till! Det lär behövas :D

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0