Media Markt

Det senaste dygnet har varit riktigt speciellt! :) Haha... Vi åkte ut till Elgiganten och efter typ 2-3 timmar i kön (kallt som fan och tårna frös till is!) så kom vi in, kön till kassorna gick typ 5 varv runt butiken och kassörskorna var så otroligt sega att vi inte orkade hitta någonting :(
Så vi gick över till Media Markt som också hade öppning idag :) Deras butik är mycket större och kassörskorna var otroligt snabba :D Så jag köpte mig en plattång som går att locka med ;) Samt en batteriladdare ;)
Efteråt hade jag så ont i hela kroppen så jag trodde jag skulle avlida! Jag fick bratwurzt utanför butiken samt Loka :) Sen bar det av hem :)
Nu väntar jag på att vi ska åka in till stan och gå på premiären av "SATC 2" :D

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0