Jobba, Jobba, Jobba!

Vart helt utslagen när jag kom hem igår! Raquél var här och vi tre tittade på skräckfilm :p Självfallet kom jag att tänka på den filmen när jag skulle sova :o Skräckfilm är egentligen inte min grej alltså....
När jag stängde dörren till vardagsrummet igår så nynnade jag "Are you listening, woooh oooooh" Då hör jag Fatma ropa från sitt sovrum "Sluta nynna, det är läskigt!" Haha, jag hade skämt upp henne med mina tankar om "Orphan".
Imorses vaknade jag  av att mobilen ringde. Nu har de i Alingsås hittat mitt dellegeringsprov :) Så nu får och kan jag jobba :) Så imorgon 09:00-16:00 och tisdag 07:30-16:00 ska jag jobba ;)
Det suger att behöva åka härifrån igen när jag precis kommit hem!!! Men jag tjänar ju pengar ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0