Evighets projekt!

Drog med mig Fatma ut på promenad tidigare idag :) Det är jättevarmt, men inte soligt :p Det måste sett väldigt skojsigt ut när vi klev utanför porten och sedan tvärvänder in igen ;) Vi gick in och lämnade jackorna och bytte till sandaler! :D Fett! Sen gick vi och satte oss i en liten skog vid ett dagis och pratade ett bra tag :) Mysigt, mysigt!
Sitter med evighets projektet Boendebokningen till ArvikaFestivalen :o Det tar seriöst ALDRIG slut! Och folket är lite efter, när de inte ger mig all information jag behöver direkt utan tex bara skickar ett mail där det står "Jag behöver 3 enkelrum". Jag bara jaha, VART vill du bo? NÄR ska du bo där? VILKA är det som ska bo i rummen? HALLÅ liksom! De har fått en mall att fylla i, men det är typ 4 personer som har fyllt i rätt... Blir så trött på det! Gör rätt snälla!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0