Dag nummer 1 ...

Dag nummer 1 Idag är min allra första dag som timvikarie i Alingsås:) Jag var inte så nervös som jag trott att jag skulle vara, vilket var ett stort plus! Men lite orolig var jag att jag inte skulle hitta hem till alla :s Jag måste ju visa att jag kan detta nu liksom... Det börja med att jag inte hittade hemnyckeln till min första vårdtagare, så jag blev lite sen... Men jag mötte en ordinarie utanför entrén som tyckte jag var väldigt fin idag :d det gjorde mig glad! Gör mitt allra yttersta för att vara pratig med vårdtagarna, det går riktigt bra tycker jag:) Har precis varit på promenad, ska värma mat klockan 14:p det var tydligen väldigt viktigt att jag kom 14:00... Så jag hitta till rätt hus, satte mig i solen på baksidan utanför vad jag tror är Utbildningenshus;) och åt min frukost macka (hann inte äta den imorse) kom på att jag glömde hämta tvätten hos vårdtagaren jag var gör innan promenaden:p fasen oxå! Ska ju tillbaka igen efter dennas mat, så det är nog inte så farligt;) Näh nu är klockan snart hel! Bloggar mer i eftermiddag :* alla glada!


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0