1:a Maj

Det var länge sedan jag åt så här lite och ändå inte blev skit hungrig :) Vet egentligen inte om det är bra eller dåligt... Orkar liksom inte föra in mat i munnen bara. Magen vänder sig vid blotta tanken på mat! Till exempel står det en skål med yoghurt och mûsli på diskbänken :( Det är typ jordens godast yoghurt, men jag är inte sugen! Har ätit resten av ugnspannkakan till frukost... Tror jag ska klara av att stå mig ett tag på den :)
Nej alla som tänker komma med någon jobbig kommentar om att det är dåligt att svälta sig, JAG SVÄLTER MIG INTE! Ni som sett mig på riktigt vet att detta är sant, man ser inte ut som mig om man svälter sig! Så det så ;) Ska nog ta ett stort glas vatten innan jag åker in till Centrum :) Så att magsäcken inte drar ihop sig allt för mycket ;)
Ska söka efter smink åt Fatma, det fanns inte i Örebro :p Så jag erbjöd mig att söka här i Karlstad :)
Jag gjorde någonting mindre bra förut :( Ännu ett steg mot ett liv jag inte vill leva!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0