Våffeldagen

Glad våffeldag på er!

(lyckades med mitt hår idag :) fett nice!)

Idag stegs det upp tidigt för att åka och handla. Det vart meningen att jag skulle fått mina pengar idag, men när jag kollade kontot i morses så var de inte inne än. Hoppas på att de kommer imorgon istället ;) Jag behöver ju mina pengar God damn it...
Igår beslutade vi att ha en fusk-dag med godisförbudet. Så vi köpte lite glass och sånt... Kan ju erkänna att jag mår riktigt dåligt över att jag ätit så pass mycket (fast ändå inte ens i närheten av lika mycket som jag gjorde förr) :( Vill inte ha kvar det i min kropp längre... Helst av allt vill jag spola tillbaka tiden och inte köpa allt vi köpte. Och sedan bara äta typ en tredje del av det. Då hade jag kunnat vara mer stolt över mig själv än jag är nu. Men jag köpte ingen Pepsi!!! Vet inte ens när jag drack det senast, men någon gång när jag var i Thn. Det är jag stolt över faktiskt :) Dricker vatten som en tok istället :)
Snart kommer Raquel hit för att äta våfflor med oss :) MYS! Sverige's fulaste hem börjar för övrigt idag ;) Love Simon & Tomas

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0