Typ allt!

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att Fatma ska fixa sig färdigt, så vi kan bege oss ut till Marieberg någon gång! Haha, börjar bli lite otålig här. Jag vill ut dit NU!
Sov mesta delen av natten på soffan, så nu har jag och Fatma hjälpts åt att bära ut min säng hit till vardagsrummet. Det är ju inte så där fasligt snyggt, men jag kommer kunna sova nu, och därmed kommer jag kunna orka vara mitt absolut bästa charmerande och strålande roliga jag.
Funderar på att köpa en frökapsel på IKEA idag och odla lite basilika =) För det känns lite lönlöst att köpa en växt, den kommer ju bara frysa sönder på vägen hem! Livet är mycket lättare med bil alltså. Orkar inte med dessa bussar hela tiden...
Det slog mig när Fatma började spela musik från "Glee" att jag missade förra veckans avsnitt. Fatma var snäll och berättade vad jag missat! TYP ALLT visade det sig. I torsdag hände fan allt! Haha, men jag missar hellre ALLA avsnitt av alla serier (utom True Blood  och Vampire Diaries då) om jag får umgås med folk jag älskar och ha det lika bra (och bättre) som jag hade när jag missade avsnittet i torsdags... =D


På onsdag 22:00 i SVT 1 börjar andra säsongen! Som jag har längtat!


Denna säsongen är Alex ännu hetare! Han har till och med fått bestämma själv hur han ska se ut =P Så det är lite mer Alex i Eric ;) Detta uppskattas kan jag meddela!


Det är bara 25 dagar kvar till andra säsongen av Vampire Diaries börjar sändas i USA =)

Kommentarer
Annie säger

Jag missade också förra avsnittet av glee! attans alltså!! >.<

2010-03-02 @ 18:54:34
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0