Trollhättan via Karlstad

Ligger i sängen nu, hemma hos mamma i Trollhättan. Jag vet att det är konstigt men jag kommer nog alltid säga att jag ska hem till Trollhättan. Är super duper trött fast vill inte sova än. Vet inte vad jag har att vara trött över heller. Har ju bara suttit still hela dagen. Fick ta med mig William in på toan för han började gny när jag försökte gå iväg själv... Lite creepy att ha med sig någon in på toa så där :p Tack att han inte tittade på mig utan låg och tittade på dörren :)
Tyckte så synd om honom när vi närmade oss Trollhättan, för jag är tvungen att bära ner honom från tåget. Lättare sagt än gjort med en väska och en påse också! Tog på mig väskan över axeln och skulle ut till det där rummet där dörren ut finns. Stackars William var skit rädd! Han ville verkligen inte ut dit. Fick nästan släpa ut honom dit. Sen låg han tryckt mot golvet och skakade! Jag satte mig på trappen och höll honom i famnen och sa hur duktig han var tills tåget stannade och klev ut på perrongen. :) Annars vart det inte så mycket väsen av honom under färden hem. :) han hoppade upp i min famn och gosade ett bra tag också :)
Imorgon får jag träffa min lilla Snutta! :D Längtar så det gör ont! Sen på kvällen kommer Annie hit till mig!!! :D ännu mera glädje! :D
Nu ska jag titta på Hollywood Fruarna tänkte jag ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0