Peka om bloggen

Sofia: Jo jag VET vad som gick fel... De vill ha filerna i jpg och de jag skickade in var i NET av någon speciell anledning som jag inte förstår! Hade alla bilder i jpg OCH NET... ahja nu vet jag det ialla fall, så det isstaget ska jag inte göra om!
Igår hade jag en dator och internet fri dag. Vet inte om jag gillade det eller inte. Jag gick i solen till Maxi och handlade lite... Tittade även in på Plantagen =) Så nästa månad ska jag köpa nya blommor...
Försöker peka om min blogg till expectansy.se så om det inte fungerar att gå in på expectansy.blogg.se eller om ni tycker att den inte uppdateras så har det lyckats och då är det bara att titta in där =D

Kommentarer
Nix säger

Tyvärr, funkade inte för mig med expectansy.se

2010-03-05 @ 16:24:06
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0