Nya tavlor...

I natt var första natten sen vi flyttade sängen. Jesus vad bra jag sov! Haha, vaknade en gång innan Fatma väckte mig. Eftersom mitt täcke är mega fluffigt så blir det inte heller så ljust i ögonen på morgonen =) Det finns liksom inga persienner och det är hundra gatulampor utanför rutan så det blir ju inte heller mörkt på natten, men tack mamma och Kalle igen för det underbara termos-täcket! det har verkligen hjälpt mig ;) hihi...
Igår vart vi ju ut till Marieberg. Jag köpte Hannah Montana deo =P Så vuxen är jag! Men den luktade gott! kunde inte låta bli. Vi åt mat ute på IKEA, super gott, som vanligt. Vi köpte även varsin dramaten, rosa självfallet! Det var absolut ett bra köp!
När vi kom hem byggde vi ihop tavlorna och satte upp dem i morse. Super snyggt om ni frågar mig.
Är för övrigt på sjukt pyssel humör! Önskar att de kort jag skickat för framkallning kan komma snart!

Kommentarer
Rebecca säger

dramaten ?

2010-03-02 @ 14:13:35
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0