Lilla Jessica säger God Natt

Nu är det dags att gå och lägga lilla Jessica :) Måste ju upp lika tidigt imorgon också... De bytte ut mitt kvällspass från denna torsdag till nästa istället, eftersom det är skärtorsdag (storhelg från 19:00) och därför bättre betalt och "de" gillar tydligen inte att ha folk som går bredvid dessa dagar som betalar mer :p Men positiva Lisa inom mig hoppar av lycka :D Då kan jag med gott samvete titta på True Blood på tvn imorgon ;) Det slutar ju 23 och då är jag död dagen efter. Men nu när jag är ledig på torsdag kan jag titta på det och sedan sova ut riktigt rejält :D Sen på dagen på torsdag ska jag ut till Överby hade jag änna tänkt :) Har saknat Siba och Etage-huset :) Hur man nu kan sakna något sånt :p Precis som jag kom på nu i eftermiddags att jag saknat en tv som man kan byta kanal på genom att enbart trycke 1 gång på kanal knappen ;) och inte ta i allt man har samtidigt som man håller in batterierna på baksidan ;) haha....
Ska nog ta och skriva en vacker lista om saker jag tycker jag borde ha när jag ska flytta till egen lägenhet ;) Så jag vet vad jag behöver sen :)
God natt allihop där ute i världen :)

Kommentarer
Karin säger

Jag förstår känslan av att sakna Överby. För jag gör också det haha

2010-04-02 @ 11:13:38
URL: http://kakochdonk.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0