Inte min dag

Jag gick med William ner till stan och pappas lägenhet. Det tog cirka 50 minuter, eftersom William vill stanna och lukta, smaka, slicka och hoppa upp på allt. Väl framme i stan ser jag Jokkes kompis Carla och tänker att då måste Jokke vara här i närheten. Jajamänsann vid 61ans busshållsplats står han :p Jag gick fram och pratade lite sedan fortsatte jag bort till pappa. Lite små jobbigt tycker jag att det är att han redan efter en månad har lyckats göra om mitt rum till kontor! :o Eller ah försöker, för nu ligger det en massa skit i hela rummet! Och det ser mycket mycket mindre ut nu. Nästa vecka ska jag ju bo där, så jag ska säga till honom att han åtminstone får se till att det går att sova i sängen (nu ligger massor av dokument, pärmar, IT prylar och sladdar i hela sängen). Det är i värre skick än när jag bodde där och inte städat på en månad!
Ah ja, gick dit för att kopiera mitt arbetsförmedlings papper, men kopierings apparaten var inte in kopplad, så jag fick göra det. Tror ni att det fungerade?
Självklart inte! Tonern var slut! Precis som jag sagt att den är, men pappa försäkrade mig om att den skulle funka och att jag kunde kopiera. Bestämmer mig för att skita i att kopiera det och fylla i det så jag kan lämna in det. Binder fast William utanför och springer in, då har de stängt dörren in till där lådan jag ska lämna pappret i. Jag var 15 minuter sen. Det är verkligen inte min dag idag!
Längtar till imorgon då Rebecca kommer hit. Då är jag inte Wlliam-vakt mer! :D

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0