Hemsk natt

Natten har varit hemsk! William hoppade upp och ville ut vid ett i natt, jag ville sova, men tog ut honom ändå. Sen när vi kommer hem passar han på att smita ut i vardagsrummet när jag går på toaletten. Sen vill han bli jagad klockan 1 på natten! Fick locka honom med mat för att han skulle komma in i sovrummet. Sedan kvart över 5 väckte han mig igen och ville ut, sen gömde han ig där nere och vägrade komma med upp, fick igen locka honom med mat för att han skulle komma, dock bar jag upp honom i trappan först. Sedan 20 över 7 låg han och gnydde till lite då och då! Blev tokig.Är super trött, så jag har gått och gråtit åt ingenting nu på morgonen. Tänkte ta ut honom på en längre promenad när klockan närmar sig 10, för jag har bestämt att han kan hålla sig tills dess! Så det så :p

Kommentarer
Rebecca säger

Ta av honom kopplet i ditt rum så smiter han inte. Sov i mitt rum så kanske han blir lugnare.



Lycka Till

2010-03-09 @ 20:52:13
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0