Gurk-vatten :)

Helt otroligt att the o.c. fortfarande är så bra! :) Lipar som as till det sorgliga, man kan ju tycka att jag borde kunna hela serien utantill ;) Haha, sjukt att tänka tillbaka på den tiden när the o.c. gick på tv. Vilken orosfri tid det var :)
Jag tror att jag har insett att Pepsi inte är gott (inte cola heller!), har kännt ett bra tag att det för tusan är gift jag häller i halsen :o Ska göra mig själv en enorm tjänst och strunta i cola nu :) Det ska ju vara bra för mig har jag hört ;) Får bli gurk-vatten från och med nu :D Ska ju ta med mig vattenflaska och tillbringare upp till Örebro på lördag, så jag ska nog kunna hålla mitt lilla avtal :)
Mary: Nej vad kul! :) Jag hoppas vi båda kommer in :D
Annie: Jag tror inte heller att det är så hälsosamt.... Mer bara en fråga liksom om det är möjligt att på ett mer hälsosamt sätt gå ner lite fortare.. typ. Lönnsirapsdieten såg jag på tv förra veckan och läste att Beyonce gått på! Den är helt störd. Man dricker vatten med lönnsirap och cayennpeppar! Fatta vad äckligt?! :o

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0