Falukorv

Jag har inbillat mig alldeles för länge nu att jag kan sluta bita på naglarana om jag vill. Så nu har jag rotat fram mitt stopp och väx igen. Nu jävlar ska det fixas! Jag orkar inte med det längre, det gör ju så otroligt ont!
Igår kväll kom Fatmas kompis hit och hälsade på. Otroligt trevlig var hon. Vi satt uppe hur länge som helst och pratade, tittade på film lagade ugnspannkaka. :) Super kul och super mysigt!
Längtar riktigt tills jag ska fara imorgon. Först åka buss till Karlstad (älskar att sitta och lyssna på musik på bussen :D). I Karlstad ska jag möta Becks och få William och hans saker :) Kanske köpa en kaffe ;) Sedan tåg ner till Trollhättan där mamma hämtar mig på stationen! :) Ska bli så kul att komma hem. Jag vill ha hemlagad mat! Saknar bacon, blodpudding, ryggbiff och falukorv! :p

Kommentarer
Vegetarianen... säger

usch vad mycket kött ;)

2010-03-08 @ 20:14:54
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0