Bläh

Annie kom hit igår. Jätte kul att ses igen, känns som sju evigheter sedan, men det hade varit ännu trevligare om våra liv vart lite bättre. Tex att veta vad vi ska göra, hur livet kommer att se ut. Det är skrämmande jobbigt tycker jag. Har pratat mycket med mamma nu dessa två dagar och fått lite tips och inspiration om vad och hur jag kan göra saker i Örebro.
Inatt vart det lite bättre med William, men han sover ju inte! :o Han ligger och slickar sig och smackar och går runt och skakar rent pälsen. Blir lite tokig på honom, så hoppar han upp på sängen med tassarna flera gånger under natten, fast jag vet att han inte kan vara kissenödig. Bar upp honom för trappan imorse så jag slapp att han skulle springa runt, la mig då i Rebecca's rum, för han går in och lägger sig där lite då och då under dagen. Fick sova et tag, men fick säga till honom att gå och lägga sig några gånger....
Alldeles nyss spydde han illgult på mamma's äkta matta! BLÄH!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0