Bikini

Läste på Facebook att folk börjat beställa bikini. Jag längtar så otroligt mycket efter sommaren! Vill kunna gå i shorts och linne eller ha mina fina klänningar utan att frysa om benen eller behöva tänka på att det ser konstigt ut med en stor jacka till. Så med detta i åtanke begav jag mig in och pysslade i hop ett bikini-outfit kollage. Så om det var sommar i morgon skulle jag gått klädd så här :)
Jag tyckte det var så fint sommrigt! Speciellt halsbandet, det känns verkligen passande att ha till sommaren, eller vad tycker ni? ;)

Kommentarer
Emma Evelinah säger

Det är sjukt att sommaren ändå är såå nära nu. Lixom bara 2,5månader kvar till JUNI.!

Tycker shortsen var suuper snygga. Coolt allt, men shortsen va underbara.

2010-03-10 @ 20:11:11
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0