Back in The Bro

Nu är jag tillbaka i Örebro :) Jag och pappa åkte upp tidigt imorse. Vi stannade på Marieberg och så köpte han en trådlös rauter åt oss :D Så nu har vi båda trådlöst internet på våra datorer! Frihet Frihet ljuva Frihet ;)
Vi åt på grekisk restaurang också... Jättemysigt!
Ikväll ska vi se på New Moon som jag fick igår :D En dag tidigare än alla andra :p Nä nä nä nä nä! hihi... Sedan blir det Jakten på Julia och sen Män som hatar kvinnor, för Fatma har inte sett den än :) Jag får titta bort när jag tycker den är äcklig!
Nu sitter vi i soffan och tittar på Allsvenskan (?) sånna är vi ;)

Kommentarer
Utmana säger

Har ni kommit på nåt bra med stegräknarna? Ska ni utmana varandra? Den som gått mest på en vecka - slipper diska?! Lycka till!

Härligt att ni har trådlöst, bägge två!

2010-03-20 @ 18:35:55
Rebecca säger

jag såg också new moon igår !

2010-03-21 @ 13:17:14
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0