Anna till Norge

I fall någon där ute skulle ha missat det, så var det final av Melodifestivalen 2010 igår kväll. Anna gick vidare! Jag gillar den låten jätte mycket. Mina topp 3 var Eric, Anna och Darin, ja i den ordningen!

Pappa kommer upp kvart i 2 och hämtar oss för att ha födelsedags fika för Rebecca :) Ringde honom förut och berättade att jag inte äter kakor, glass eller godis. Så när han handlar ska han köpa vanilj kesella och frukt :D Så jag får fruktsallad och de andra marängswiss!
Ikväll ska jag även försöka göra födelsedags skiva åt lill-muppen, så jag kan skicka i väg hans present någon gång! :p Är nästan en månad försenad nu.... Nästa vecka ska jag pyssla klart Bobe's present som är ännu mer försenad! :o Förstår mig inte på mig själv riktigt ibland. Om jag vart smartare så hade jag ändrat adress på hans present, för då hade den kommit till Örebro och så hade jag kunnat tagit med den till Karlstad när jag var där senast. Men tyvärr inte, så nu står den här i mitt rum i Trollhättan. Lyckat! ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0