Alice in Wonderland

Tack för tipsen! designadinblogg.se har jag redan spanat in :) Den är jätte bra. Jag kunde lätt redigera om i min förra stilmall, men nu förstår jag inte lika mycket längre för vissa saker saknas. Ska se om jag kan hitta en som jag förstår och därför kan ändra i mer...
Snart ska jag och Jokke i väg på bio. Vi ska se Tim Burton's Alice in Wonderland :D Jag hoppas att den är lika underhållande, djup, rolig och mörk som hans andra verk!
Älskar Burton's filmer, de är så vackra och sagolika!
Självfallet är Burton's fru Helena Bonham-Carter med och allas vår favorit skådis Johnny Depp :D
Twiddle-Dee and Twiddle-Dum
Jag ska försöka hitta mitt projektarbete om Burtons filmer. Vill läsa den igen, har glömt bort min slutsats!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0