Vad kan jag ha köpt?

Hej, hej bloggen :)
Kanske inte världens smartaste drag att vara uppe så här sent och vända på dygnet när jag ska jobba igen på onsdag :P (imorgon, eftersom klockan är tisdag nu) Men men har suttit och haft djup diskussion med Jenny :) Kan ju berätta att jag beställt en "bara för att jag älskar dig" present :) Längtar redan nu (beställde den 02:47) tills den ska komma så jag får ge bort den! Det kommer bli så kul! :D Passade på att köpa en till mig med, för liksom hallå jag älskar ju mig själv ;)
Här får ni en ledtråd på vad jag köpt:
Så sätt igång och gissa nu :)

Kommentarer
Bobe säger

En flagga? :o

Tur att den där djupa diskussionen inte var med Kenny ( jag läste fel ) :D haha

2010-06-29 @ 07:02:58
Bobe säger

En flagga? :o

Tur att den där djupa diskussionen inte var med Kenny ( jag läste fel ) :D haha

2010-06-29 @ 07:03:42
Annie säger

En EU-moppe! Tack jessica :D Synd bara att jag inte vill ha någon. Du får ge den till den du älskar näst mest istället ;)

2010-07-03 @ 20:26:20
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0