Twist and shout

Hej allihop :)
Ber om ursäkt till er som inte kommer förstå så mycket av detta inlägg :p
Nu har jag gett upp! Känner verkligen att jag gjort allt som står i min makt. Nu är det upp till Universum att flyta på så får jag se vad som händer... Försöker stålsätta mig så mycket jag bara kan, ut-i-fall-att liksom :p Jag vill inte behöva känna mig strandsatt om allt bara går åt pipsvängen! Det är därför jag kommer ha små sommar-projekt nu :) Så jag kan ta tankarna bort från "de onda och jobbiga" ;) Sen har jag ju jobbet i Alingsås och för Arvikafestivalen som kan hålla mig upptagen emellanåt :)
Önskar bara att livet kunde vara på min sida när jag behöver det som mest! Har ju sett fram emot allt det roliga nu innan allt jobb, men så blev det inte, nej... :(

Kommentarer
sofia säger

usch jag håller med, det känns som om att mycket går åt skogen i sommar och jag gör som du, letar upp alla möjliga projekt för att hålla mig sysselsatt med annat...

2010-06-16 @ 19:59:13
URL: http://stellaire.blogg.se/
annie säger

Du vet väl att du kan komma ut hit när som helst? Hör av dig innan bara! Det är helt ärligt en otroligt avslappnande miljö här, verkligen att rekommendera..! :) Kraaam!

2010-06-19 @ 13:50:56
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0