Stressad till MAX

Nu börjar jag få små panik inför sommaren här då. Får ont i magen varje gång jag tänker på ArvikaFestivalen, varför varför varför sa jag ja till det?! Med tanke på att jag åker till Sweden Rock på måndag så känns det extra stressigt. Jag behöver ju tillgång till datorn i mitt jobb för Arvika :O Får tvinga min bror att logga in och svara på mejl åt mig varje kväll typ :( För det lär ju vara fett många "sista minuten" grejer... Jag måste ialla fall få tag på Hotell Oscar Statt, för att prata med dem om hur många rum de har till oss under festivalen (det ena hotellet är ju full bokat nu...) och för att säga att det är till mig de ska ringa eller mejla om de undrar/ vill något :P Hur ska jag hinna det innan 13:00 på måndag? Jag antar att den personen som har hand om kontakten mellan festivalen och Statt int jobbar på helger, men jag kan ju ha fel :P Kanske kan ringa i morgon eftermiddag?

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0