Skara Sommarland!

God kväll bloggen :)
Idag har varit en underbart bra dag! Vaknade 08:10, sprang runt och packade. Sen smsa Bobe och vi bestämde att de skulle hämta mig på Överby's parkering :) Sen for jag, Bobe, Mirre och deras föräldrar till Skara Sommarland! :D Helt underbart kul! :D
Kalle tyckte vi var fega som inte åkte de ritchbanor som krävde hjälm! (OMG) Men jag är feting nöjd med allt vi åkte. Till exempel den på bilden ovan "Racing Hill", Mirre berätta att hon kunde höra både mig och Bobe skratta hela vägen ner ;) haha...
Precis innan parken stängde åkte vi den nya attraktionen "Tranan" herregud vad läskig den var! Inte läskig som i att man inte skulle våga åka, utan för att man satt så konstigt, "vagnen" lät som om den skulle gå i tusen bitar och sen den kraftiga och häftiga bromsningen som pajjade mina ben :(
Men jag tror nog ändå att vi spenderade mest tid i denna "vågpoolen", som ibland satte igång sin vågmaskin och man hoppade runt som ett poppande popcorn :) hihi^^ Det var även här i plaskade, kittlade, skvätte klängde och hoppade runt med varandra som mest! :D Bobe och hans "Jag är en boll" :P Jag VET att man måste vart där för att förstå det sjuka och enormt roliga med den kommentaren ;)

Kommentarer
Bobe säger

Bobe: JAG ÄR EN BOLL, JAG ÄR EN BOLL :D

Jessica: Din jävla boll! Tror du att du är lätt eller?

:D hahahahahahahah

2010-06-27 @ 01:56:48
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0