mitt i natten

God mitt-i-natten bloggen :)
Jag har nu hunnit packa allt här hemifrån mamma :) Riktigt bra om jag får säga det själv ;) Har spenderat stor del av dagen med att göra en Awesome spelningslista att lyssna på i bilen på väg ner ;) Gissa vad som händer när jag kopplar in iPoden i datorn? Jo, den hakar upp sig! Fan oxå, så nu måste den ladda u sig innan jag kan göra någonting! Och den har fett mycket batteri den lille jäveln :( Jag vill ju hinna ladda in spellistan och ladda upp batteriet innan vi ska fara 13:00 från pappa... Vi får hålla tummarna ihop :)
Jag har spenderat typ en timme åt att maila människor som vill ha boende, de ger inte fullständig information ju! Måste säga att min engelska är osm bortblåst nu. Får mail från utländska artisters tour manager, det är riktigt dålig engelska de får svar på. Men sen är det ju mitt i natten också ;) Jag är bättre på att prata än att skriva!!! Men jag ha upptäkt (igen) att det ena hotellet är fett överbokat en dag. Medan det andra har ganska många rum kva :) Så det blir till att flytta över folk till det hotellet... Men nu ska jag sova :P Ska upp 10 så jag hinner duscha och lite sånt innan jag ska möta Annie. Ska verkligen försöka att "glömma" bort Arvikajobbet under Sweden Rock nu :) Så ska jag dyka ner i det igen runt den 14e juni när jag kommer tillbaka igen ;)
God natt och puss på er allihop <3

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0