I <3 Shopping

Hej, hej alla glada :)
Det vart en tur ut till Marieberg. Dock fick inte Fatma någon ny sladd till hennes dator, de ville skicka sladden på service! Och efter 3 veckor skulle hon kunna hämta den här i Örebro (vi frågade om de kunde fixa så hon kunde hämta ut den i Trollhättan istället, eftersom ingen av oss ska hit upp under sommaren, men nej klart att de inte kan det!)
Så det bidde en tur till Panduro för lite scrap book papper, apoteket, h&m (men hittade inget på Marieberg, så det blev en tur till stan oxå ;) ) samt BikBok där jag hade spanat på en fin klänning jättelänge och nu tänkte "om den finns kvar så köper jag den" Då fanns den på rea! :D I min storlek, så jag köpte 2 stycken en vit och en rosa! det är en sådan klänning som på bilden ovanför ;) Söt va?

Kommentarer
Anonym säger

Jag har den också i ROSA !!!

2010-06-01 @ 20:36:05
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0