Hur ska jag hinna allt?

Hej, hej bloggen :)
Känner mig lite stressad nu. Jag bara måste packa klart allt innan jag lägger mig, annars kommer jag inte kunna sova ordentligt och glömma en massa viktigheter. :o Arvikajobbet ger mig magknip, folk hör fortfarande av sig om att de vill ha rum inför festivalen... Lite sent tycker jag, men tydligen inte. Så jag bara måste kolla hur många lediga rum det finns på våra tre boende alternativ, även det måste fixas innan jag sover! KUK
Är lite rädd att resan ner till Sweden Rock inte kommer bli så kul som jag hoppats på :( Jag kommer vara stressad över Arvika (+ att jag vill att vi ska ha så kul som möjligt!) Karin kommer stressa över sin presentation (hon kommer vara den som sovit minst) Annie kommer stressa över sina tentor hon gjort, så det kommer vara "glada" gänget i Kenny imorgon :p Förlåt alla för min negativitet, men sån här blir jag när jag är stressad! Då känns livet helt meningslöst och otroligt negativt!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0