Hej, hej Bloggen:)

dsc01457 (MMS)

Hej, hej Bloggen:) Första riktiga dagen på mitt första riktiga sommarjobb! För att hinna hit till Alingsås när jag börjar 07:30, måste jag gå upp 05:30 :( Jag brukar vara riktigt duktig på att gå upp tidigt, men den senaste tiden har jag knappt märkt av mitt eller andras alarm! Var grymt nervös över att sova igenom mobilalarmet, så jag ställde även min digitalklocka:) den är fan omöjlig att sova förbi;) Men jag klarade av att vakna till mobilen och klev upp ur sängen innan det andra larmet gick igång:) Det ni! Nu sitter jag i en av vårdtagarnas tvättstuga och väntar på att få vika tvätt:p har bara en till att gå till innan lunch. Hon är väldigt hård på att vi kommer halv 11. Kommer man tidigare skickas man ut igen! Eftersom det är första gången för mig där, känner jag att det är bra om jag håller mig till reglerna;):) Hörs senare!


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0