Hata sig själv

Hej hej alla :)
Nej, jag är inte död. Men man hade lätt kunnat tro det, med tanke på den dåliga uppdateringen. Denna gången har jag faktiskt en riktigt bra anledning. Jag har klantat mig totalt! Som ni alla vet vid det här laget har jag ett jobb för Arvikafestivalen i år. Och som jag berättat tidigare så försvann ju ett av mina program från datorn bara så där!!! Jag fick ialla fall för mig att leka Macdoktor och köra installationsdisken igen. Men dumma korkade jag raderade ALL INFO på hårddisken min när jag gjorde detta och då försvann ju ALLT! Så mitt bokningsdokument PUFF BORTA! Tur var väl det att jag hade skickat en gammal upplaga av den till min chef... Så jag hade inte förlorat allt!!! Men ändå, hade jag gjort det jag skulle i onsdags hade jag haft den riktiga på min mail! Men så klart inte... Ibland HATAR jag mig själv! Tänkte hur som helst bara tala om för er vad som händer så ni vet varför jag kanske är lite off eller irriterad nu de närmsta dagarna :P Det enda positiva som hänt med datorn nu är att jag fick tillbaka programmet... Får ju försöka se det så :)
Tänk bara, om jag inte kört skivan hade ni gått miste om den fina bilden ;)

Kommentarer
Annie säger

Åååh neeeeej! :O fy fan! Stackare!!!

2010-06-19 @ 13:47:11
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0