Design, Design

Hej, hej bloggen :)
Hade värsta energin och inspirationen att skriva ett fint långt och kul inlägg om min första riktiga dag. Men den försvann. Känner inte att jag kan vara rolig just nu. Är helt död! Höll på att ställa in smörpaketet i diskmaskinen efter maten :o Kom på mig själv precis innan jag släppte det :p OMG liksom... Har bara suttit på golvet i mitt rum och lyssnat på Håkan's nya album, samtidigt som jag designat om Fatma's blogg :) Kommer bli så sjukt snygg när vi fotat nya header-bilden på torsdag ;) Har även fixat små klant-missar på Sabina's blogg :)
Ska lägga mig och tänka ut hur jag vill ha min "nya blogg", som jag ska fixa typ snart :) Orkar inte med blogg.se riktigt längre... Folk kan inte alltid kommentera mina inlägg. Vissa inlägg publiceras aldrig osv. osv...

Kommentarer
Bobe säger

Haha :D jag dog! Smör i diskmaskinen! :p du e söt du Jessica :) designa designa designa :)

2010-06-29 @ 07:07:33
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0