Bobe "gästbloggar"

Vad gör jag när Jessica är hemma hos mig?

1. Vaknar på morgonen och petar lite på Jessica :) Hon mummlar något konstigt, så ja försöker med att sparka på henne :)
2. Sätter mig å bussen och smsar, men inget svar, eftersom Jessica sover minst 4 timmar till :)
3. Väl på jobbet sitter jag vid datorn och försöker desperat få kontakt med Jessica via alla sociala medier som finns, men då sitter hon och äter å sminkar sig.
4. Smsar sedan med Jessica runt 13-tiden för att meddela när jag kommer hem. Hon svarar att hon längtar :D det gillar vi! (Ibland kommer det även ett mms, som visar hur långt hon kommit med väggen eller att det går bra med Arvikajobbet. Då blir man sådär extra glad) :D
5. Medan ja gör allt detta, så längtar ja såå mycket hem, att ja skiter i bussen, och springer hem till Säffle. Jessica väntar trots det på stationen, och vi åker lyckliga hem till mig för en spännande, sen eftermiddag/kväll :)
(Världens sötaste Bobe skrev denna kommentaren på mitt inlägg om vad jag gjorde när han jobbade ;) skrattade gott åt den :) Så här fick ni också ta del av den :) )
PS. Är för övrigt tillbaka i Trollhättan nu! OCH har lyckats återuppliva min Mac :D

Kommentarer
Bobe säger

Hahaha :D så är det! Jag följer precis den listan, till fullo :) tack för en underbar vecka <3 (gilla. Att datorn mår bra (: )

2010-06-26 @ 08:17:52
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0