Behöver verkligen en ny nu

Hej, hej i eftermiddags solen :)
Det är i alla fall underbart väder här i Trollhättan idag :D Love it!
Har suttit och jobbat lite (några timmar så där) på förmiddagen, men sen vid halv fyra satte jag mig i bikini på altanen och stekte i eftermiddags solen ;) Bränner mig sjukt lätt, men jag tror fan jag klarade mig idag :) Körde utan kräm idag, det är ju ändå eftermiddag nu :p Börjar nästan kunna säga att jag fått färg ;) Har en egenhet av att bara kunna bli "viss" brun. Alltså jag kan bara få färg till en viss gräns, sen är det slut liksom... Helt stört! Men så är det, varje år inbillar jag mig ialla fall att jag blitt lite brunare än förra året ;) hihi^^
Sitter och drömmer om en ny super-snygg bikini :) Som till exempel den ovan, eller kanske denna:
Är i stort behov av en ny :p När jag var på Skara Sommarland upptäckte jag att min underdel blir alldeles enormt stor i vattnet att den lätt trillar av när jag rör mig :o
Någon som har tips på snygga bikinis?! :)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0