6e juni

Hej Hej bloggen :)
Igår var för er som inte vet den 5e juni 2010, alltså precis exakt 1 år sedan jag tog studenten! Så här får ni en bild från det :)
Har bestämt mig för att sy om min student-klänning, så jag kan använda den igen ;) Inte balklänningen utan den som jag hade på flaket... Den är en tubklänning och jag vill kunna ha bh under, så ska inhandla ett fint svart linne och lite svart tyll :) Så ska ni få se på grejer sen :D
Nu är jag tillbaka i Trollhättan :) I morgon bär det av mot Sölvesborg och Sweden Rock Festival! Så hej festival-sommar-Sverige säger jag :p
Håller på att försöka börja packa inför den kommande veckan i tält, men måste vänta tills Kalle kommer hem, så jag kan fråga vilken väska jag kan använda (suger röv att ALLA här ska ut och resa nu, så inga väskor finns kvar)
Puss på er!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0