4e juni

Hej, hej alla :)
Skulle egentligen laddat upp bilder från igår nu, men orkar inte rota fram kamera sladden ur packningen just nu :p Ni får dem imorgon istället :)
Ja, det var då meningen att jag skulle kommit till Trollhättan tidigare än vad jag gjorde idag. Så att jag skulle få leka med Freja :) Men de hann åka till Falköping långt innan jag var framme! Så nu när de kom hem mös jag med Freja :D Jag fick långa långa kramar och hon sa att hon har saknat mig :) SÅ SÖT ä hon!
Freja tyckte det var jätteroligt med min kamera i datorn, men eftersom den låter när den räknar ner, så lyssnade hon mest och skrattade efter bilden tagits...
Hon skulle visa alla sina leksaker för mig och lyssna på Manboy, Timoteij och Abba :)
Sen var det på med pyjamas, tandborstning och sagoläsning :) Jag älskar att läsa saga!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0