19e juni

Hej hej bloggen :) Det är juni månad alltså sommar, det är lördag som för många betyder PARTYkväll. För Jessica, nej , nej inget party. Jag sitter uppe hos mamma i Björndalen alldeles själv och jobbar :( Är faktiskt stolt över mig själv att jag bara satte mig ner och fixade klart det förlorade dokumentet på 2 dagar! :D Det ni ;) Skickade iväg dokumentet också till Eric, som är chef över ett av boendena jag bokar in artisterna på :) Så nu har han någonting att göra han också :P Hihi^^ Sitter och lyssnar på MUSE, datorn här hos mamma gillar inte blogghemsidan :( Så jag kan inte göra allt det jag egentligen kan... Typ länka fint ;) Men men. Ska hur som helst sitta här ett tag och skicka ut bekräftelsemail till en massa agenter och tourmanagers ;) Det är vad min lördag-kväll består av :) Mysigt va?

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0