PRIDE

Hej, hej allihop!
Ännu en slappar dag :) Gillar't stört mycket ;) Imorgon är det till att gå upp ruskigt tidigt och åka till Alingsås igen :p Jobbar delad tur både onsdag och torsdag :( Sen jobbar jag till 15 på fredag och är ledig lördag-söndag :)

Jag vaknade av sms från mamma :) Hon berättade att jag fått brev från Karlstads Universitet :) De berättade att jag börjar läsa 30e augusti 13:15 ;) Så nu vet ni det alla som undrat ;) Annars har jag bara suttit vid datorn och grejat. Skickat min shoppinglista till pappa som är i USA och lovat att kolla efter lite saker åt mig :) Det finns en awesome butik i USA, som har en massa coola prylar :) Nu har de fått in en massa PRIDE grejer ;) Bland annat pins och sånt med texten på bilden ovan ;) I <3 it!
Har också suttit med Fatma's nya header. det gick skit bra :D tills det inte gjorde det längre :o Har kallat på förstärkning :)
Vi får se hur detta går!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0